Stannade hemma

som jag så klokt fick kommentaren så är inte yrsel nått bra att träna med. Det är ju lite jobbigt ibland att avgöra vad som är latmasken ien som vill stanna hemma och när man verkligen skall men som sagt yrsel där är det ju igentligen ingen tvekan. Igår blev det inte heller nån träning men det var inte pga av hur jag mådde utan att det inte hanns med. Livet med fyra barn är ibland helt fulltecknat och här måste jag lära mig hitta luckor. Gårdagen avslutades med bio, (Mega minde) med 8 åringen men tyvärr kunde vi inte se klart den då han fick feber och mådde så dåligt att det var bara att åka hem. Så nu är mellan barnen bättre och den store rejält sjuk hoppas nu bara lilltjejen klarar sig.

Idag testade jag grönsaksoppa från Xtravaganza och den var riktigt god. Det bästa med halvfarten är att jag känner så här kan jag leva : ) Jag är inte tokhungrig och inte speciellt sugen. Skall bli spännande den 12e och se hur mycket jag har gått ned!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0