Har övat massor idag.

På att äta rätt när fel tillfälle uppstår. Som alltid tycker jag det är svårt i socialamatsamanhang, som när jag jobbar och säljer me&i kläder så bjuds det alltid på fika. Trevligt på alla sätt men inte förenligt med min viktminskning. Kände mig riktigt hungrig motslutet och kunde gärna fikat men var stark nog att motstå. Sedan kommer jag hem och då har mannen inte lagat mat som lovat, *suck* kl 18 är det inte läga att stoppa in en stek i ugnen när alla är vrålhungriga till barnen fanns det falukorv som var planerad till deras lunch. Själv hittade jag lax och gjorde en god sallad med varm brocoli. Därefter var det dax för lördagsgodis, mmm luktar så gott men jag vet att inte ens kan smaka en liten bit för då är jag fast. Själv åt jag hallon och mango med lättkesella och keso blandat gott!!!
Är nöjd över dagen. I morgon väntar nya utmaningar i form av ny me&i träff och middag hos mina föräldrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0