-5kg första veckan

Vilket jag självklart är väldigt nöjd med. Dagarna flyter på nu bokstavligen talat ; )
Igår var jag dock på riktigt dåligt humör och tycket det var svårt att hantera ilskan, inser att jag nog väldigt ofta äter mig lugn. Idag mår jag bättre både i själ och knopp. Gick tom och shoppade kläder, för i morgon  börjar jag jobba igen efter min föräldraledighet, lagom att börja på en fredag för att sedan vara ledig ända till ons, skall nämligen bara jobba 60%.

Idag är det möte på Xtravaganza skall bli trevligt!

Kommentarer
Postat av: Pernilla Be

Bravo! Du är så duktig :-) Jag går och lägger mig när det blir för jobbigt. Idag la jag mig för att vila vid fem då jag var snubblande nära att ge upp för hungern. Familjen åt våfflor och pyttipanna och det doftade gott i hela huset. Vid nio vaknade jag och var inte hungrig ett dugg. Nu sover jag säkert kasst i natt men det var det värt.



mvh//pernilla be

2011-04-01 @ 22:38:30
URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0