Lite huvudvärk

men annars mår jag okej. Jag har ibland huvudvärk efter en olycka där jag skadade nacken så det är iof inte ens säkert att det hör ihop. Känner mig motiverad och stark.
Delade upp vaniljen i morse och det gick bra och till lunch tog jag en varm grönsaksoppa och lite kaffe efteråt.
Blir att borsta tänderna lite oftare är van vid tuggumi men det funkar när man är hemma med tandborstning.

Håller på att städa gaderoben, skall flytta i sommar så det behöves nu inför husförsäljningen. Spara undan lite kläder i mindre stl så jag kan ha som delmål.

Kommentarer
Postat av: Pernilla Be

Jag får också stuva om i garderoben med jämna mellanrum. Jag har en massa olika storlekar. Allt som är för stort slänger jag, förutom ett par jeans i st 50 som jag ska behålla för att påminna mig om hur stor jag aldrig ska bli igen. I en korg ligger byxor från st 44 till 40 och väntar på att bli använda. Tröjor är ju mer flexibla, men de sitter snyggare nu :-)



mvh//pernilla be

2011-03-24 @ 21:36:13
URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0