Hej igen

Nu var det längesedan jag skrev. Det har hänt så mycket, vi har köpt tomt och skall bygga hus. Ett Myresjöhus, Tångudden, 1 planshus på 172kvm. Vi kommer att flytta från att bo öster om Göteborg till att bo söder, där jag är uppvuxen, mina föräldrar och syster m familj bor och grannen med min barndomskompis. Tyvärr så fixade jag inte den beslutsprocessen utan har ätit fel och för mycket. Känns verkligen trist att det är så jag hanterar stress, men så är det.
Det som är viktigt nu är att lära sig hantera detta och planera bättre, vissa dagar har gått bra men sen har jag hoppat tillbaka till mitt vanliga sätt att äta. Jag har så svårt att prioritera mig själv och när det blir för mycket så är det det som först går bort. Men att jag vet vad som är fel är ju oxå bra, tror det är sunt att man i vart fall ser problemen för hur skall man annars kunna göra det bättre.

Så peppa mig stöta mig, så skall jag fixa detta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0