Så onödigt

känns det nu efteråt. Vet inte varför jag valde att först ta en glass på mcdonalds och sedan choklad. Grrr. I vart fall jag och äldsta dottern och jag har varit på Diseny on ice med svägerskan och hennes pojk. Jätte trevligt, och jag är imponerad av hur duktiga dom är på skridskor.

Dagen i övrigt var bra, soppa till frukost, lax med grönskar till lunch. Sen gick jag och L ut och åt och då blev det potatis vilket jag i vanliga fall inte äter. Kanske var det det som triggade i gång suget.

Nu skall jag dock inte gräva ner mig mer i detta utan gåvidare, i morgon blir det träning på gymmet. Milon, en toppen träningsform, där man har ett kort som har alla mina inställningar för den aktuella maskinen. Så när jag stoppar i det så ställer den in alla inställningar och vikter. Man tränar cirkelträning 1 min på varje maskin och 30 sek i mellan, en cykel och crosstrainer i början och mitten där man tränar i 4 min.

Hoppas ni har haft en bättre matdag!

Kommentarer
Postat av: marita

HEJ..igen,,,hoppas de går bra:))...jag skrev in mig i fredags..ville berätta att jag pratade med min sjuksköterska,,sa som de va,vad jag skulle ge mig in på..och jag gick faktiskt igång med helfart,,iof sig ett eget beslut,,mina värden låg bra och har gjort det i ett halvår nu,,,,Hon trodde inte att det skulle bli några problem,,får se hur kroppen reagerar,,,3 dagar nu med bara soppor o mycket promenader..i HÖG TAKT..:))...skall ta blodprover om 3 veckor,,så får vi se om värdena håller sig,,,vet ej om du är intresserad ,,men tyckte de kunde va intressant om det är många som läser din blogg:))...och kanske har giftsruma och inte vet om dom vågar???..jag tvekade länge innan... jag som fortfarande går på medicinering i väntan på jod drickning eller operation...de får tiden utvisa,,men vill i alla fall bli av med min övervikt ,,,som inte kan va annat en negativt för kroppen...Men jag läser din blogg och blir lite peppad fast jag inte känner dig,,men jag har ingen vännina som jag umgås med som håller på med detta,,,just nu,, så hoppas det är ok...? ..att jag skriver några rader då och då /mvh marita

2011-01-09 @ 15:47:31
Postat av: Ulle

Hejsan. Jätteintressant att du fick okej att köra. För min del är det så att jag är obehandlad då av någon anledning mina värden är normala av sig själv, så därför är jag extra försiktig, hade jag ändå en operation att vänta så hade nog även jag testat helfart.

Marita, det är jättkul att du skriver du är så välkommen med fler kommentarer : )

2011-01-09 @ 16:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0