Vardag igen

Ví har inte haft något bra lov. Med nån av barnen liggande sjuka i influensa hela lovet blev det rätt begränsat.
Men ändå är det lite skönt när vardagen rullar igång igen. Jag gillar rutiner, sen skall jag ju erkänna att nu när barnen är på dagis/skolan och bara jag och lilltjenen är hemma är min stressnivå väldigt låg. Speciellt då hon sover gott nu : )

Idag skall jag träna BodyJam har inte testat detta innan så det skall bli kul, oroar mig alltid för att min kondition inte skall räcka, men va 17 man måste ju börja nån gång annars kommer ju alltid konditionen vara dålig.

Imorgon är det nytt möte på Xtravaganza skall bli spännande att se hur mycket jag har gått ned!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0