Afrodance

var riktigt roligt, hoppas jag får tillfälla att gå igen, sitter nu och går igenom barnens idrotters schema och vad jag vill träna. Tur att gymmet finns, för det är inte alltid så lätt att hitta pass som passar. Sen skall jag få ihop det med att jag är ute och säljer me&i kläder på kvällar. Ja det eviga livspusslet. Lite skönt är det dock att skolan drar igång på måndag, vi har verkligen haft ett urtrist lov med nån sjuk hela tiden.
Barnen börjar dock må bättre, har kollat upp dom hos läkaren men det är bara virus. Troligast är ju att dom har nån av influensorna dom har fått efter som symptomerna är dom som beskrivs och det har varit så långvarit.

Imorgon är det tjejmiddag, snälla tjejerna har ändrat så att vi äter något som funkar även för mig. Vin ingår ju inte riktigt i min diet, fast det vill jag ändå unna mig.

Kommentarer
Postat av: emma

Kikar in och dumpar av ett lass peppkramar!

Testat zumba.. testa de annars ! Skitkul!

Kom gärna förbi ;)

Emma

2011-01-06 @ 22:28:05
URL: http://nykropp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0