Hur gör ni andra med semlorna?

På tisdag skall jag ha hem kompisar på Mary Kay träff. Tänkte bjuda på Semlor och funderar på om man skall göra någon minivariant så man kan ta en i vartfall.
Hur gör ni andra? Blir det semla eller ej?
Själva semlans kallorier kan man ju leva med, jag är dock rädd för suget!! Att jag skall fortsätta skukta efter mer gott.

Idag var vi iväg på innebandy och jag fixade det!! Har varit en akilleshäl innan alltid godfika och kaffe i hallarna, men idag hade jag med en xtravaganzabar och det räckte gott. Tycker det är så härlig när man fixar sådana vardagsklurigheter.

Kommentarer
Postat av: Smal2011

Jag har aldrig gillat semlor tack å lov, måste va en riktig kallribomb!

2011-03-06 @ 23:26:24
URL: http://skinny2011.wordpress.com/
Postat av: Pernilla Be

Nej, jag hoppar nog över semlor i år. Jag vet ju hur det smakar :-) Varför inte bjuda vännerna på något nyttigare istället? Kycklingsallad? När jag bjuder så brukar jag alltid se till att det finns mat/fika som jag kan äta, sen kan man komplettera med något extra till gästerna. Baka egna mini-semlor tex?



mvh//pernilla be

2011-03-07 @ 09:20:05
URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0