Nu blir det helfart!!

Det går för långsamt med halvfart när man som jag inte fixar att följa det till 100%. Och då går det ännu sämre. har varit tveksam pga min struma, men känner nu att om det blir problem får jag ta det då. Att väga så här mycket är faktiskt en större risk. Känns mycket lättare att jobba med målbild osv, när man vet att något ger resultat!!

Har tänkt dricka mina soppor så här.

7.00  0.5st
9.30  0.5st
12.00 1st
15.00 0.5st
17.30 0.5 st

Vad tror ni, är det ett bra upplägg??



Kommentarer
Postat av: marita

hej,,va ett tag sen,,,ser bra ut med dina soppor**,,,

själv så har jag fortsatt,,med soppor,,,sen 7 januari,,,lagt till nåt kokt ägg,,,på kvällen,,då o då,,när suget vart för stort,,,det har varken gjort till eller från,,,närmar mig slutet nu med soppor ,,,skall bli skönt att gå över till halvfart...:))...-16 kg,,just nu!!!,,,hade ej klarat halvfart,,,:((...

hoppas det går bra med struman,,,måste berätta att jag fått minskat på levaxinet,,för mina prover har aldrig vart så bra ,,,under hela förra året,,som dom e nu,,fast jag levt på sopor i 10 veckor..:))...hoppas det går lika bra för dig,,,höres,marita

2011-03-26 @ 23:38:27
Postat av: Ulle

Va skönt att höra Marita att det har gått bra. Grattis till den fina viktminskningen!!

Va bra att levaxindosen har kunnats sänkas och att värdena är bra!!

2011-03-27 @ 21:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0