I morgon är det 2 veckor!!

Heja mig!! Trodde faktiskt inte att jag skulle fixa att alls gå in i ketos och här rullar dagarna bara på. Suget efter mat är nog det som är svårast. Pizza, thaimat, sushi eller gå ut på fin restaurang och äta gott, grilla. Ja ni hör jag är helt hopplös, vilket kanske är ett tecken på att jag måste gå ned mer för att ge ned i vikt och äta samtidigt har jag svårt för jag älskar maten helt enkelt.

Stor utamaning denna vecka är att jag skall åka och sova över hos mina föräldrar med 3 av barnen. God mat i massor brukar det bjudas på där. Dom vet dock att jag inte äter men ändå känns det lite jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Joline

Jag är så imponerad av er som klarar att leva på "påsar". Jag leker med tanken då och då men vet att det inte är någon idé. Jag har redan gjort den resan och det funkade inte i längden för mig.

2011-04-11 @ 20:32:57
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0