Lördagar är svåra

började bra men en shake, och sedan tycker jag mitt val med en GI smörgås, rågbröd, ägg keso, lax och grönsaker känndes helt okej för att vara ute och fika. Men sen hos svärföräldrarna hade barnen lördagsgodis och så kom mellan dottern och bjöd mig och dum som är tackade jag ja. Morr. Nu blev det baugette och revben till kvällsmat och då tog jag bröd oxå. Men å andra sidan är jag nöjd oxå jag kunde köpt något sött i affären och jag var bra sugen. Men lite bröd och tre godisbitar är ingen fara men jag är så rädd att suget är igång triggat och i morgon väntar en dag i full fart med konståkning/ handboll för barnen, jobb för mig, och födelsedags kalas för min syster och man. Både på jobbet och kalaset finns massa fällor. Men jag ÄR stark jag fixar detta!!

Kommentarer
Postat av: Joline

Va stark du är! Jag tycker också att helgerna är riktigt svåra men du verkar ha kämparglöden för att fixa dom ;)

2011-02-13 @ 22:29:21
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/
Postat av: Pernilla Be

Huvudsaken är att man lär sig av sina misstag. "Nej tack" måste sitta i ryggmärgen :-)



mvh//pernilla be

2011-02-14 @ 20:56:06
URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com/
Postat av: marita

hej,hej..de va ett tag sen,,,sköönt att du börjat igen,,

nu måste jag skryta lite,,,här har det faktiskt gått bra:))... 6 veckor med bara vaganza soppor..o yes -10 kg !!!...sten hårt inte en matbit:((...men då slipper man suget efter nåt annat,,så törs ej äta något ännu...

proverna med struman hör o häpna,,,va bättre!!,,,fick tom .sänka levaxinet,,,kroppen som ändrat sig,,,till det bättre då,,,skönt med mindre medicin,,,,och läkaren gav tillåtelse att fortsätta med:))...jag tränar 3 dagar i veckan på vib: medel,core o styrka,,,jätte skönt!!!

ne he ,,nog om mig!!!...fortsätt kämpa du med sååå kul när det ger resultat,,,marita

2011-02-16 @ 21:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0